johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 1 februari 2014 23:30

    hej idag vakna jag halv ett,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka,smörkniv,kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick på toa,borsta tänderna,sen ringde min kille,snacka med han,sen bädda sängen,sen sätt mobilen på laddning,sen gick ner,strök kläder,sen kom min kille,vi var uppe på mitt rum,la,kela,sen gick jag ner,åt lunch,drack cola,sen gick upp,såg film,kela med min kille,sen gick han hem då sa jag hejdå, sen fråga pappa mig om jag kunde koka kaffe,sen veck tvätt,la det rätt,sen gick upp med kaffe,kaka,drack kaffe,åt kaka,sen  vänta på mamma,sen kom mamma hem,sen fortsätte jag se film,sen gick på toa,sen koka te,drack te,sen såg film,sen kom min syrra,föräldrar hem från stallet,sen åt vi kvällsmat,sen kolla vi på melodifestivalen,sen gick på toa,sen gick upp,såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards