johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 februari 2014 23:43

  hej idag vakna jag två,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt filmjölk,mussli iuterummet,sen gick jag,min kille upp på mitt rum jag tog upp mitt kaffe,läsk till han,han tog upp chokladbullar, sen borsta tänderna,sen åt vi det på mitt rum,drack kaffe,sen kela på mitt rum,sen gick han hem,åt,jag följde med han ner,sen tog ner talriken,kaffekoppen, borsta håret,sen såg jag film,sätt vid ipaden,sen kom han igen,vi la,kela på mitt rum,sen gick på toa,sen gick ner,åt kvällsmat åt speta med mos,sallad,drack läsk,sen gick upp,kela med min kille,sen gick på toa,sen gick min kille hem,jag följde med han ner,sen sätt jag vid ipaden,sen gick ner,såg melodifestivalen,sen gick upp,sätt vid ipaden,såg film,sen gjorde mig klar förlägggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards