johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 februari 2014 21:30

  hej idag vakna jag tio något,sen gick upp ,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen åt våffla,drack kaffe,sen ställde inne talriken,kaffekoppen,sen gick upp på toa,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen hämta mer kaffe,drack kaffe,såg film,sen gick ner,fylla på busskortet,drack kaffe,sen gick upp,kolla på film,snacka med min kille i telefon,sen gick ner,åt lunch,drack jucie,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen borsta håret,sen såg film,sen snacka med min kille i telefon,sen gick på toa,sen såg film,sen gick ner,åt kvällsmat,drack jucie,sen packa gympakläder,sen gick på toa,sen såg film,sen sätt på en ny film,sen såg film,kolla bloggar,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards