johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 21 februari 2014 23:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen koka kaffe till mig,mamma,sen åt jag frukost,drack kaffe,sen gick upp,bädda min säng,sen borsta tänderna,sen såg film,sen gick ner,borsta håret,sen såg film,sen 13.00 såg jag sverige-finland,sen gick ner,åt lunch,sen fortsätte se sverige-finland,sen  snacka med min kille i telefon,såg film,sen testa en skiva jag köpte i ullared om den funka,sen gick ner,koka kaffe till mig,mamma,sen gav mamma en gräddbulle,kaffet,sen gav min bror en gräddbulle,sen gick upp med en gräddbulle,kaffe,sen kolla bloggar,läste bloggar,sen kolla film,sen kom pappa hem,sen fortsätte lyssna på musik,radera medelande på facebook,sen såg film,sen snacka med min kille i telefon,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,snacka med min kille i telefon,sen gick på toa,sen fortsätte se film,sen sätt på en ny film på swefilmer på ipaden,sen gick inne på facebook på mobilen,snacka med vänner,la inne en bild på facebook,instagram,sen fortsätte se film,sen hämta cola,drack cola,åt godis,såg film,sen gick ner,sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards