johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 22 februari 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen sätt lite vid ipaden,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet,läste hd,sen tog inne alla saker,sen tog mer kaffe,gick upp med det,sätt på mitt rum,sen gick på toa,sen drack kaffe,blogga om gårdagen,raderade medelande på facebook,sen sätt igång mobilen,sen kom min kille,sen sätt vi på mitt rum,snacka ,sen byta jag kläder,sen tog på mig jacka,skor,vantar,stoppa ner mössan i jackfickan,sen hämta hans bror oss,hans mossa var med,sen körde hans bror oss ner till olympia fältet,sen såg vi hif,sen gick på toa,sen såg andra halv lek,sen gick vi,åt på bomben en pizzeria tog en kebabrulle,en läsk,sen åt vi,sen gick vi,tog bussen till maxi,sen handla han,sen gick jag inne till mig,han hem,sen gick jag upp på mitt rum,sätt vid ipaden,sen gick på toa,sen sätt vi ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen gick upp,hämta godis,min mobil,tog läsk,sen såg vi melodifestivalen,sen såg jag fångarna från fortet på min ipad,drack mer läsk,sen gick på toa,sen fortsätte se fångarna på fortet,sen kolla på instagram,sen en vido från hif vi var med i,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards