johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 5 februari 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ut i uterummet,åt frukost åt mussli,filmjölk,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,håret,sen tog min mobil,sen gick ner,tog på mig tarmobyxor,jacka,mössa,skorna,vantarna,sen tog väskan,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av ,gick resten av vägen till skolan,sen gick till omklädningsrummet,tog av yterkläderna,hängde inne dom i skåpet,sen låste skåpet,sen gick vi,hade katja,sofie,sen hade vi rast,sen hade vi ann,sofie,då gjorde vi olika saker,sen gick vi,åt lunch,drack mjölk,sen hade vi rast,sen hade vi kiki,sen hämta min väska,jacka,tarmobyxor,mössa,vantar,sen hade vi musik,sen gick lite till bollsporten,sen sa han gå hem,villa om du har ont i halsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,snacka med min kille i telefon,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,låste upp dörren,sen tog av mina yterkläder,sen gick på toa,sen koka kaffe,såg film,sätt vid ipaden,drack kaffe,sen gick på toa,sen såg film,sätt vid ipaden,sen kom pappa hem,sen såg film,sätt vid ipaden,sen körde pappa,hämta syrran,sen skala jag potatis,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards