johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 6 februari 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog en kaffekopp till mig,talrik,sked,sen åt mussli,filmjölk,drack kaffe i uterummet,sen ställde ut koppen iköket,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmobyxor,jacka,mössa,skorna,vantar,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick resten av vägen till omklädningsrummet,sen hängde av mina yterkläder i skåpet,la inne väskan,sen gick till janet,fick göra saker på en ipad,sen gjorde engelska,sen hade vi rast,sen fika vi,sen hade vi nutidsfrågor,sen gick vi till matan,åt lunch,sen hade vi rast,sen hade vi bild,sen gjorde vi vid efter oss på bilden,sen sluta vi,stoppa ner mina tarmobyxor i väskan,sen tog dataväskan,väskan,sen gick till idrotten,sa att jag inte var med på idrotten för jag hade ont i halsen,sen gick jag hem,sen  tog av mig mina yterkläder,sen koka kaffe,drack kaffe,sätt vid ipaden,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen  strök kläder,sen gick ut,gick med min kille,sen gick vi tillbaka till dalhem,sen gick jag hem,åt kvällsmat,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen sätt vid ipaden,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards