johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 26 februari 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut frukost,kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig jacka,skor,mössa,vantar,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av,gick resten av vägen till skolan,sen gick till omklädningsrummet,tog av yterkläder,hängde inne dom i skåpet,sen låste skåpet,sen hade vi billi,hållar på att göra ett fågelbo,sen hade vi rast,fortsätte att mäta bitarna till fågelboet så det blev rätt,sen gick vi,åt i matan,sen  hade vi ander,sen tog mina saker,sen hade vi musik,sen gick till bussen,tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,sen snacka med min kille,sen tog inne posten,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen kolla på bloggar,film,sen tog det lungt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards