johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 4 februari 2014 21:30

  hej idag väckte mamma mig,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt filmjölk,mussli,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmobyxor,jacka,mössa,skorna,vantarna,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick till omkläddningsrummet,hängde av yterkläderna,sen låste skåpet,tog min mobil,nycklar,sen gick till uppbehållsrummet,sen gick vi till aulan,lyssna på en föroläsning,sen fick vi rast,sen börja vi,lyssna på föroläsningen igen,sen hade vi rast,sen gick vi,åt lunch,drack mjölk,sen hade vi rast,sen gick,lyssna på min föroläsning,sen sluta det,sen gick,hämta jackan,mössan,vantarna,sen samlades vi vid huvudentren,sen gick vi ut,gick,sen gick tillbaka till skolan,sen gick till omkläddningsrummet,tog på mig tarmobyxorna,jacka,mössa,vantar,sen låste skåpet,tog min mobil,låste skåpet,nycklar,sen gick till busshållsplatsen,sen vänta på bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen tog av yterkläderna,skorna,sen gick på toa,sen drack kaffe,sätt på facebook,sen kom pappa hem,sen gick jag,ducha,sen tog på mig kläder,sen såg film, snacka med min kille i telefon,sen åt kvällsmat,sen packa gympakläder,sen såg film,läste bloggar,sen såg film,sätt på facebook,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards