johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 30 september 2014 21:44

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner mackan,yoggin,matlådan i väskan,sen tog på mig jacka,skor,tog väskan,sen gick ut i förrådet,tog drick yoghurt,julmusten ,sen gick till bussen,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbets Th-shirt,förklädde,keps,skor,tog min matlåda,macka,Yoggi,drick yoghurt,julmusten,ställde i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack julmust,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,tog på mig jackan,sen tog matlådan,stoppa i väskan,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen hoppa av,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen kom min kille,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg vi film,sen gick ABB hem,åt,sen såg jag film,sen åt jag kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards