johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 10 september 2014 21:41

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,bad mamma sätta upp håret,sen stoppa ner maten,mackan,yoggin,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetskläder,la inne mackan,yoggin,matlådan i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack jucie,sen soppa golvet,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack Cola,sen tog hand om disken,sen sluta jag,två till,sen tog min matlåda,sen gick,byta om till vanliga kläder,skor,sen gott väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen åt en munk,drack kaffe,såg film,sen hängde upp tvätten,sen strök mina kläder,sen villa lite,såg film,sen duscha jag,tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,sen såg idol,sen snacka med min kille i telefon,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards