johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 13 september 2014 23:26

Hej idag vakna väckte min syrra mig 09.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,sen gick jag,Emil till bussen,sen tog bussen till Max vid Ikea,Emil bjöd mig på en hamburgare,sen gick vi till väla,sen gick på väla,sen gick vi på väla,köpte en keps,sen gick vi lite på väla,sen gick till bussen,sen tog bussen ner till stan,gick ner Istan lite på söder,drack kaffe i ett cafe,sen gick min kille,handla godis,sen gick vi till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen hoppa jag av,min kille sätt kvar till dalhem centrum,sen gick jag resten av vägen hem,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen åt jag kvällsmat,sen kom min kille,sen såg vi film,fyrverkeri på ipaden,sen HIF,sen såg film,sen gick min kille hem,sen fortsätte jag se film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards