johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 16 september 2014 22:06

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen stoppa ner Yoggi ,drick yoghurt,macka i väskan,sen bad mamma sätta upp håret,sen sätt på mig skor,jacka,tog väskan,sen gick ut till förrådet,tog en färdigrätt,la i väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta till arbetströja,förklädde,skor,sen tog min mat,yogi,drick yoghurt,macka,sen la i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drick yoghurt,sen tog hand om disken,sen torka borden,sen gick jag,en ner till ett annat café sen torka borden,fixa där ner,sen tog varm choklad,sen åkte upp till vårt ,sen drack choklad,sen hjälpte till i disken,sen sätt i min färdigrätt i Mikron,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack vatten ,sen tog hand om disken,sen sluta jag för dagen,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog min jacka,väska,sen åkte vi ner med en vagn,sen gick jag till bussen,sen tog bussen hem,sen drack kaffe,sen borsta tänderna,sen åkte jag,pappa till Beijer,sen tandställningstandläkaren,sen byggmax,sen hem,sen åt kanelbulle,drack mjölk,sen kom min kille,vi möss lite,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,sen gick jag,min kille ut lite,sen såg jag idol,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards