johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 3 september 2014 21:30

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,tog mina saker,sen tog min väska,matlåda,macka,drick yoghurt gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbetskläder,skor,tog mina saker,sen stoppa inne matlådan,mackan,drick yoghurten i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack kaffe,yoghurten,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt lunch,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,tog på mina kläder,skor,sen tog väskan,matlådan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen tog upp matlådan,sen koka kaffe,drack kaffe,åt kaka,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen såg idol,sen åt kex,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards