johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 9 september 2014 22:37

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog sakerna,sen tog muslin,juicen,la i väskan,sen bad mamma sätta upp håret,sen gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbetskläder,sen tog mina saker,la ikylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack jucie,sen torka jag runt kassan,sätt ditt muggar,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen värmde min färdigrätt,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,tog min väska,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen,tog inne posten,sen koka kaffe,drack kaffe,sen gick jag,min kille till bussen,sen åkte till väla,rösta,sen gick,kolla lite,sen åt på mc donalds,sen hängde han med mig hem,vi såg film,sen gick han hem,sen såg jag idol,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra Alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards