johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 12 september 2014 23:35

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med,tog inne sakerna,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,stoppa ner mackan,yoghurten,pepsin i väskan,sen bad mamma sätta upp håret,den gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetskläder,skor,sen tog min macka,yoghurt,pepsi,sätt i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen torka kylen,sen åt frukost,drack kaffe,yoghurt,sen torka borden,sen hjälpte till med disken,sen gick jag,en arbetskompis,byta om till våran vanliga kläder,sen köpte lunch,sen gick tillbaka till jobb,sen byta om till arbetskläder,skor,sen åt vi lunch,drack pepsi,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog min väska,sätt på mig jackan,sen väskan,sen gick till busshållsplatsen,sen tog bussen till annerovägen,sen kolla posten,sen koka kaffe,sen byta till myskläder ,sen drack kaffe,kolla på film,sen kolla jag,min kille film,sen byta om till mina vanliga kläder,sen tog på mig skorna,jackan,sen gick till maxi,handla,sen gick hem,sen åt vi kvällsmat,sen såg idol 10år,sen duscha,sen tog på mig myskläder,sen lyssna på musik,sen gjorde mig kale förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards