johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 september 2014 21:41

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen sätt mamma upp håret,sen tog min mat,Yoggi,Th-shirt,sen tog på mig skorna,jackan,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen gick upp,sen byta om till arbertskläder,skor,sen torka bordet,sen tog hand om disken,sen hjälpte en arbetskompis att ta upp grönsakerna,sen la inne grönsakerna i kylen,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack vatten,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen stog vid kassan,sen tog betalt,sen tog hand om disken,sen värmde min lunch,sen åt vi lunch,drack vatten,sen tog undan efter mig,sen ställde alla saker i förrådet,sen soppa golvet,sen tog ner en vagn,sen tog hand om disken,sen sluta jag,en till,gick,byta om till våran vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick jag,sofia Istan,sen tog jag en buss hem,sen gick jag,min kille till maxi,sen gick han hem till sig,jag till mig,sen såg jag film,sen såg HIF,sen åt kvällsmat,sen fortsätte se HIF,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards