johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 19 september 2014 23:45

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,bad mamma sätta upp håret,sen packa ner Yoggi,drick yoghurt,macka ,la iväskan,sen tog på mig jacka,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbetströja,skor,förklädde,keps,sen la inne yoggin,drick yoghurt,macka,la i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt frukost ,drack yoghurt,sen tog hand om disken,sen byta skor,tog på långarmadtröja,sen gick vi,handla på mc donalds,sen gick tillbaka till jobb,sen byta skor,tog på förklädde,kepsen,sen åt vi hamburgare,sen torka borden,mikrona,sen tog hand om disken,sen sluta jag,gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,tog väskan,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen till väla,köpte hifbiljetter,sen åkte till berga,sen gick till maxi,handla godis,dricka,sen åkte hem,sen villa,lite,Sen tog min kasse,tog på skor,jacka,sen gick jag,min kille till Camillas,åt,sen gick vi,tog bussen,sen hoppa av vid biblioteket ,sen gick till bion,sen kolla vi på film,sen när den var slut så gick vi lite i stan,sen tog ettan till annerovägen,jag gick hem till mig,min kille till sig,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards