johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 29 september 2014 21:41

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,saker,sen gick ner,borsta håret,sen tog min Yoggi,macka,Th-shirt,sen tog på mig jacka,skor,mössa,vantar,sen tog min väska,sen gick ut iförrådet ,tog en drick yoghurt,en färdigrätt,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbetskläder,keps,skor,sen tog min mat,Yoggi,drick yoghurt,macka,sen ställde inne i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen gick med frukt,sen åt vi frukost,sen torka runt kassan,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen värmde min lunch,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,tog min väska,sen gick till bussen,sen hoppa av på statena,sen köpte julmust,sen betala den,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,ställde ut julmusten i kylen i förrådet,sen koka kaffe,sen drack kaffe,såg film,sen såg HIF,sen åt kvällsmat,sen fortsätte se HIF,sen snacka med min kille i telefon,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards