johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 september 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 september 2014 22:19

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,tog min macka,Yoggi,drick yoghurt,sen sätt mamma upp mitt hår,sen tog min väska,sen gick jag ut till förrådet,tog en färdigrätt,sen stoppa i väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbetskläder,skor,sen tog min macka,Yoggi,drick yoghurt,färdigrätt,sätt i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt frukost åt en macka,Yoggi,drick yoghurt,te,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen duka till en beställning,sen tog hand om disken,sen värmde min färdigrätt,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen drack kaffe,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt en korv,sen strök mina kläder,sen gick jag,min kille till mat,citygross,sen gick jag hem,lämna grejer,kolla en sak,sen gick vi hem till min kille,såg Sverige första halv lek,sen följde han mig hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards