johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 27 maj 2015 21:30

 Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner mackan,yoggin,färdigrätten,sen körde våran föräldrar mig till jobb,min bror till skolan,sen byta jag om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog ipaden,mackan,yoggin,färdigrätten i kylen,sen ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen hjälpte en med salladen,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i,sen hämta mina föräldrar mig,sen körde vi till tandställningstandläkaren,sen kolla hon,vissa hur gummibanden skulle sitta,sen åkte vi till hornbach,handla,sen åkte vi hem,sen såg jag film,sen koka kaffe,drack kaffe,åt chokladboll,såg film,sen åt glass,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen tömde kattlådorna,sen diska,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsamat,sen gick inne till min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards