johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 9 maj 2015 22:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen bädda sängen,sen diska,sen gick ut i tvättstugan,tömde torktumlaren,sen gick inne till min lägenhet,tömde kattlådorna,sen ställde in disk,sen diska nytt,sen byta kläder,sen kom farmor,farfar,sen gick inne till mina föräldrar,fika,drack kaffe,sen kolla farmor i min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,duka,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen drack vi kaffe,åt sockerkaka,sen åkte farmor,farfar hem,sen såg jag film,sen en ny film,sen åt glass,drack kaffe,sen en ny film,sen åt choklad,drack påskmust,sen såg en ny film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards