johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 24 maj 2015 21:30

  Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick min kille,handla,sen diska jag,sen såg film,sen kom min kille hem,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen bädda sängen,sen bad pappa köra mig,min kille till hyllinge,sen gick vi på familla,sen gick inne på cash,köpte påskmust,sen gick på toa,sen åt vi bakadpotatis,drack cola,betala det,sen gick vi ut,vänta på bussen,sen lsåte vi inne kassen,sen gick inne på maxi i hyllinge,köpte glass,loka,åt glass,drack loka,sen låste upp skåpet,tog påskmusten,sen gick vi till bussen,sen tog bussen till bjuv centrum,sen gick hem till mig,sen såg film,sen åt kvällsmat,drack påskmust,sen drack kaffe,åt chokladboll,sen såg film,sen gick inne till mina förldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards