johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 3 maj 2015 22:30

  Hej idag vakna jag,min kille nio,sen gick upp,tog på oss kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen diska,sen tömde kattlådorna,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen vänta på att mamma,syrran kom hem,sen åt lunch,efterätt,sen gick vi till bjuvstation,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick vi ,beställde en pub,sen på tivolit,sen kolla lite där,sen gick vi till puben,sen såg hif,malmö,drack cola,sen kaffe,sen var den slut,sen betala vi,sen åkte hem till min kille,lämna väskan,sen tog bussen till bjuvstation,sen gick hem till mig,sen åt vi kvällsmat inne hos mina föräldrar,sen borsta tänderna,sen sätt mamma på gummibanden,sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards