johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 13 maj 2015 22:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,packa ner rissifruttin,ipaden i väskan,sen gick inne till mina föräldrar,tog en färdigrätt,la i väskan,sen körde mamma mig till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,rissifruttin, la ikylen,sen la ipaden i väskan,sen tog hand om disken,sen stog vid kassan,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka mikrovågsugnarna,bänken,sen tog hand om disken,sen gjorde sallad,sen åt lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till knutpunkten,gav min kille en film,sen tog tåget hem,sen åkte vi till ikea,sen hornbach,sen posten,fråga en sak,sen maxi,sen åkte vi hem,sen tömde kattlådorna,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,sen såg tv,åt godis,drack påskmust,sen såg film,åt glass,drack påskmust,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards