johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 16 maj 2015 22:30

  Hej idag vakna jag,min kille nio,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen hjälpte vi till på gården,sen fika vi,jag drack kaffe,han läsk,sen hjälpte vi till på gården,sen åt vi lunch,drack jucie,sen kolla film,sen låste min lägenhet,sen åkte han hem,jag,mina föräldrar tura fram,tillbaka,första gången drack jag en cola,andra gången en kaffe,tredje gången åt korv,drack läsk,sen gick vi av båten i helsingborg,sen gick inne på en pub,mina föräldrar drack sprite,jag min peppis,sen gick vi till tåget,sen tog tåget till bjuv,sen gick hem,sen gav katterna mat,sen snacka med min kille i telefon,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards