johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 11 maj 2015 21:30

 Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner min ipad,rissifrutti i väskan,sen låste min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,mamma sätt på gummibanden,sen tog en färdigrätt,sen körde mamma mig,min bror till tågstationen,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,rissifruttin,ipaden,sen la färdigrätten,rissifruttin i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen fyllde på koppar,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i,sen gick till lassarett,sen gick jag,mamma inne till magnus,sen rönkades jag,sen gick vi till magnus igen,sen sätt han på gummibanden,sen hämta mormor oss,sen körde hem till dom,mamma åt mat,jag kanelbulle,sen körde vi,hämta min bror,sen körde vi hem,sen koka jag kaffe,åt sockerkaka,glass,kanelbulle,sen bädda sängen,sen tömde kattlådorna,sen diska,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen åt kanelbulle,drack vatten,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards