johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 23 maj 2015 22:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick inne till mina föräldrar,tog pålägg,smör,sen koka kaffe,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen tog inne det till mina föräldrar,sen åkte vi till helsingborg,sen till malmö,sen åt på emporia,sen tog tåg till hässleholm,sen tog buss till bjuv,sen gick vi inne på ica i bjuv,sen köpte min kille läsk,jag köpte godis,chokladbollar,sen gick vi hem till min lägenhet,sen såg film,sen diska,tömde kattlådor,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen såg vi melodifestivalen,sen var det slut halv två på natten,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards