johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 maj 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 1 maj 2015 22:30

  Hej idag vakna vi nio,sen gick upp,tog på oss kläder,sen åt frukost,jag drack kaffe,han mjölk,sen diska vi,tömde kattlådorna,sen låste min lägenhet,sen gick vi till bjuvsstation,sen till knutpunkten,sen byta ett tåg till malmö,sen gick på emporia,sen åt lunch,drack läsk,sen åkte vi tog till landskrona,sen tog vi buss till en station,sen tog en buss till bjuvstation,sen gick vi,handla på ica i bjuv,sen gick vi hem till mig,sen hjälpte min kille med duschen,sen duscha han,sen vänta på han,sen gick inne till mig,sen gjorde mat till mig,han,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen åt vi godis,sen såg film,sen såg film,sen diska,sen tömde kattlådorna,sen åt varsen kaka mormor gjort,sen såg film,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards