johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 14 april 2015 21:30

  Hej idag vakna jag 07.10,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna håret,sen la färdigrätten,rissifruttin ,ipaden i väskan,sen tog på migjacka,skor,vantar,mössa,väskan,sen gick inne till mina föräldrarshus,sen körde mamma mig,min bror till tåget,sen blev tåget inställt så ringde mamma,sen körde hon min bror till skolan,sen mig till jobb,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,rissifruttin,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen villa lite,sen stog vid kasssan,sen åt frukost,drack kaffe,sätt vid ipaden,sen tvätta händerna,sen tog lite i disken,snen villa lite,sen stog vid kassan,sen värmde min färdigrätt,sen åt lunch,drack vatten,sen torka borden,mikrovågsugnarna,sen villa lite,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i,sen gick till knutpunkten,sen tog tåget till bjuv station,sen gick resten av vägen hem,sen byta kläder för dom andre var genom blötta,sen tömde kattlådorna,sen koka kaffe,sen diska,sen åt glass,drack kaffe,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen gick inne till min lägenhet,sen såg tv,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar, åt kvällsmat,drack mjölk,sen gick inne till min lägenhet,diska,sen såg ullared jakten på storsäljare,sen såg film,sen borsta tänderna,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 13 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 07.10,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,la ner matlådan,rissifrutti,ipaden,la i väskan,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,väskan,sen låste min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,sen körde mamma mig,min bror till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog maten,rissifruttin,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen villa lite,sen stog vid kassan,sen hängde med en ner till det andra cafeet,torka borden,sen villa lite,sen åt frukost,drack choklad,sätt vid ipaden,sen torka borden,sen stog vid kassan,sen åt lunch,drack vatten,sen torka borden,mikrovågsugnarna,sen villa lite,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i,sen gick till knutpunkten,sen tog tåget till bjuv,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen tömde kattlådorna,diska,sen åt chokladpudding,drack kaffe,sen såg tv,sen sa hejdå till mamma,sen bädda sängen,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack mjölk,sen gick inne tillmin lägenhet,sen såg film,sen vänta på mamma,sen såg film,sen borsta tänderna,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 12 april 2015 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,sen såg film,sen tömde kattlådor,diska,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen gick inne till min lägenhet,borsta håret,sen gick inne till mina föräldrar,sen åt lunch,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,sen åt chokladpudding,drack kaffe,sen såg hif,sen såg hif,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,såg film,borsta tänderna,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 11 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag,min kille halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick vi inne till mina föräldrar,åt frukost,jag drack kaffe,han mjölk,sen gick inne tillmin lägenhet,tömde kattlådorna,sen borsta mina tänder,borsta mitt hår,sen såg film,sen gick ut,sätt oss i solen,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,såg film,sen körde vi,handla,sen gick jag,min mamma,syrra,handla,min kille,handla själv,sen betalla,sen åkte jag,mamma,syrran hem,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 10 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 09.50,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen såg film,sen tömde kattlådorna,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen kom min kille,sen såg vi tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen såg fortsättning av lets dance,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 9 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 09.50,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till mig,borsta tänderna,tog kläder,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen kolla vad mamma,syrran gjorde,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,sen tömde kattlådorna,bädda sängen,diska,sen åt glass,drack kaffe,såg tv,sen kom min pappa hem,sen diska jag det jag åt glassen på,drack kaffet i ,sen såg tv,sen  gick inne till mina föräldrar,sen åt kvällsmat,drack kaffe ,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 8 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 06.45,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog på mig jacka,skor,sen låste min lägenhet,sen åkte vi till mormor,morfar,sen körde mormor mig,mamma till käkkiurgen ,sen tog han bort stygnen,sen hämta mormor oss,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen åt pannkaka i små bitar får börja tygga fast i små bitar,mjuk mat,drack kaffe,sen sätt vi fast gummibanden igen,sen åkte vi hem,sen tog det lungt,sen åt lunch,drack jucie,sen kom pappa hem,sen gjorde jag,mamma,min syrra oss klara,sen låste min lägenhet,sen åkte vi till hornbach,sen hämta vår bror,sen åkte vi till ikea,sen maxi,sen åkte vi hem,sen tog det lungt,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack påskmust,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 7 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina förädlrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till mig,borsta tänderna,tog kläder,handuk,badkappa,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen gick inne till min lägenhet,borsta håret,sen tog på mig jacka,skor,sen åkte jag,mamma till tandställningstandläkaren,sen åkte vi hem,sen gick inne till min lägenhet,såg tv,bädda sängen,diska,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen tog det lungt,sen åt glass,drack kaffe,sen såg tv,tog det lungt,sen gick inne till mina föräldrarshus,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,sen såg ullared,sen sågtv,sen gick inne,sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards