johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 15 april 2015 21:30

  Hej idag vakna jag 07.10,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,sen la ner rissifruttin,ipaden,sen tog väskan,sen låste min lägenhet,sen gick inne tillmina föräldrar,tog en matlåda,sen sätt jag,mamma fast mina gummiband,sen körde mamma mig,min bror till tåget,sen tog vi tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog min ipad,matlåda,rissifrutti,sen la ipaden i lådan,sen la rissifruttin,matlådan,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen villa lite,sen tog disken,torka,sen åt vi frukost,drack te,sätt vid ipaden,sen ipaden i lådan,sen torka borden,sen villa lite,sen tog disk,torka,sen villa lite,sen tog ut mina gummiband,sen villa lite,sen åt lunch,drack vatten,sen la ipaden i väskan,sen tog soppora med en till,sen villa lite,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med matlådani,ipaden,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuv station,sen gick hem,sen koka kaffe,tömde kattlådan,sen åt glass,drack kaffe,sen villa lite,såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,diska,sen såg sveriges yngsta mästerkock,sen såg tv,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards