johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 16 april 2015 21:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen stoppa ner ipaden,rissifruttin i väskan,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,väskan,sen låste min lägenhet,sen gick inne till mina föräödrar,tog en färdigrätt,la i väskan,sen körde mamma mig,min bror till tåget,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om tillarbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,rissifruttin,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog lite disk,sen torka borden,sen hängde med en ner till cafeet,sen villa lite,sen åt vi frukost,drack te,sätt vid ipaden,sen la ipaden i lådan,sen torka hyllorna,sen villa lite,sen torka sissta hyllorna,sen villa lite,sen knippsa av gummiband,sen villa lite,sen värmde min färdigrätt,sen åt lunch,drack läsk,sätt vid ipaden,sen la ipaden i väskan,knippsaren,sen torka borden,mikrovågsugnarna,sen villa lite,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen gick till knutpunkten,sen vänta på tåget,sen tog tåget till bjuvstation,sen gick resten av vägen hem,sen snacka med min kille i telefon,sen koka kaffe,sen tömde kattlådan,sen åt glass,drack kaffe,såg tv,sen ställde ner det i vasken,sen gick inne till mina föräldrar,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen gick inne till min lägenhet,sen diska,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack mjölk,sen gick inne till min lägenhet,såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards