johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 20 april 2015 21:30

  Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gick inne till mina föräldrar,gjorde saker på ipaden,sen gick inne till min lägenhet,sen tömde kattlådorna,bädda sängen,sen såg film,sen snacka med min kille i telefon,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack mjölk,sen gick inne till min lägenhet,såg film,sen gick inne till mina föräldrar,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,åt glass,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,mata katterna,sen släppte ut katterna,sen såg film,sen släppte inne en katt,leta efter den andre nu är bägge inne hos mig,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards