johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 5 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrarshus,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne tillmin lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen låste min lägenhet,sen åkte vi till chilli,köpte en soffa,en filt,sen åkte vi hem,sen gick inne till min lägenhet,hämta kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack jucie,sen drack kaffe,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gick inne till min lägenhet,sen åt glass,drack kaffe,sen gick inne till mina föräldrar,sen åt kvällsmat,drack påskmust,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards