johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 30 april 2015 22:30

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen la ner ipaden,rissifruttin,färdigrätten,sen tog på mig skor,jacka,sen låste min lägenhet,sen körde mamma mig ,min bror till stationen,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,rissifruttin,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka jag,en till borden,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen la ipaden i väskan,sen tog väskan,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstation,sen gick hem,sen tömde kattlådorna,sen diska,sen åt glass,drack kaffe,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,sen såg valborgeld från mitt fönster,sen kom min kille,sen såg vi film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards