johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 23 april 2015 21:27

  Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukot,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog väskan med ipaden i,rissifruttin,sen gick inne till mina föräldrar,tog en färdigrätt,la i väskan,sen körde mamma mig till tågstationen,sen tog tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog min färdigrätt,rissifrutti,la i kylen,sen tog min ipad,la i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen torka borden,mikrovågsugnarna,sen hjälpte till i disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i,sen träffa min kille vid city wok,sen åt han,sen hängde han med mig hem,sen gick vi hem till oss,sen baka jag,sen körde mamma hem min kille,sen gick inne till mina föräldrar,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,sen fika vi,sen sa jag godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards