johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 18 april 2015 23:30

  Hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen gick jag,min kille,till bjuvsstation,sen tog tåget till ramlösa,sen hoppa av,sen tog tåget till malmö,sen gick i malmö,sen tog en buss till hyllie,sen tog ett tåg till triaglen,sen gick inne på emporia,sen åt lunch,drack läsk,sen betala,sen tog ett tåg till ramlösa,sen hoppa av,sen tog ett tåg till knutpunkten,sen tog tåget till bjuv,sen gick inne på ica,sen handla,sen gick vi hem till mig,sen såg film,sen åt kvällsmat,såg gladiatorerna,sen såg film,sen åt chokladpudding,drack kaffe,sen såg film,sen såg film,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards