johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 april 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 21 april 2015 21:30

  hej idag vakna jag nio något ,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog på mig skor,jacka,sen gick inne  till mina föräldrar,sen körde jag,mamma till tandställningstandläkaren,sen sätt dom fast plattar,en tråd på tandställningen,sen åkte jag,mamma till media markt,sen åkte jag,mamma,hämta syrran,sen åkte vi hem,sen tömde kattlådorna,diska,sen byta lakan,sen bädda sängen,sen åt lunch,drack jucie,sen såg film,sen gjorde chokladpudding,sen sa hejdå till mamma,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen åt chokladpudding,drack kaffe,såg film,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg ullared jakten på storsäljaren,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards