johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 27 september 2015 21:30

  hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka gröt,sen åt jag,min kille gröt,han drack mjölk,jag drack kaffe,sen tog inne allt till mina föräldrar,sen borsta tänderna,håret,sen gick jag,min kille till bussen,sen tog bussen till berga,sen gick hem till min kille,han lämna väskan,sen tog vi bussen ner till juelsgatan,sen åt på mitt i prick,sen gick inne på fredrikstall,gick där,sen gick till Hemköp,sen tog bussen till Ica affären i Bjuv,gick inne där,sen gick hem,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack jucie,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne til min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards