johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 7 september 2015 21:30


  Hej idag vakna jag halv sju,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen la ner ipaden,matlådan i väskan,sen gick inne till mina föräldrar,sen tog jucien,yoggin,mackan,stoppa i väskan,sen körde mamma mig,min bror till tåget,sen tog vi tåget till knutpunkten,sen gick jag till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog mina saker,sen låste mitt skåp,sen la jucien,mackan,matlådan,yoggin i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen gick ner till andra cafeet,sen tog upp frukten,sen tog,la grönsakerna rätt,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen hämta mjölken,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack jucie,sen la ipaden ,matlådan i väskan,sen låste mitt skåp,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen tog på mig mina kläder,sen tog väskan,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,åt tårta,sen tömde kattlådorna,sen städa toan,sen tvätta,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack jucie,sen diska,sen såg idol,sen såg en fuktonshindrar  film,sen sa godnatt till pappa,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards