johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 26 september 2015 22:30

  Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka gröt,sen åt jag,min kille bullar,gröt,sen gick inne till mina föräldrar med mjölken,pålägget,sen gick inne till min lägenhet,sen diska,sen damtorka,sen tömde kattlådorna,sen slängde soppor,sen byta kläder,sen borsta tänderna,håret,sen gick inne till mina föräldrar,sen körde mormor,morfar mig ,min kille till hyllinge,sen gick vi på familia,sen åt lunch,drack läsk,sen gick inne på maxi,handla,sen betala,sen tog kassen,sen åkte vi buss till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem till oss,sen sätt i soffan,sen skal grönsaker,potatis,skär det,sen stekte det,sen koka soppan,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen diska,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,hämta en sak,sen gick inne till min lägenhet,såg film,villa,sen gjrode mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards