johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 4 september 2015 23:30

  Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen stoppa ner mackan,matlådan,ipaden,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen gick inne till mina föräldrar,sen körde mamma mig till tåget,sen tog jag tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog mackan,matlådn,ipaden,sen la mackan,matlådan i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen stäldle muggar,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen   sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,slängde arbetskläderna i tvätten,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick hem,sen tog posten,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen sätt ute,njöt,sen tog ut saker från min lägenhet,sen åt vi kvällsmat,drack läsk,sen såg fångarna på fortet,drack läsk,åt choklad,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards