johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 12 september 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta håret,tänderna,sen byta kläder,sen låste dörren,sen gick till tåget,sen tog tåget till helsingborg,sen hoppa av på knutpunkten,sen kom min kille,sen åkte vi till malmö,emporia,sen köpte ett par skor,sen åt lunch,drack läsk,sen tog vi tågrt till knutpunkten,sen tog vi tåget till bjuvsstastion,sen gick resten av vägen hem,sen såg vi film,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen såg film,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards