johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 9 september 2015 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen tog på mig jacka,skor,sen sätt vid facebook lite,sen åkte vi till tandställningstandläkaren,sen tog dom bort tandställningen,gjorde av tryck,fota,sen åkte vi till ikea,handla 2 saker,sen åkte vi till hornbach,handla,sen åkte vi hem,sen gick inne till min lägenhet,sen gick inne till mina föräldrar,fika,drack kaffe,sen åkte jag,pappa ,klippte oss,sen betala vi,sen åkte vi hem,sen snacka lite med dom,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen sätt vid facebook,instagram,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,såg idol,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till mig,sen gav katternamat,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards