johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 14 september 2015 22:30

  Hej idag vakna jag halv åtta,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick jag,min kille inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,jucien,ipaden,sen tog väskan,sen gick vi till bilen,sen körde mamma mig,min kille till tåget,sen tog vi tåget till knutpunkten,sen gick jag resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,mackan,yoggin,jucien,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack jucie,sen torka borden,mikrovågsugnarna,sen soppa jag govlet,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen fylla på mitt busskort,sen råka ta en buss till höganäs,sen fick ta en buss tillbaka till helsingborg,sen hoppa av på knutpunkten,sen tog ett tåg hem,sen tog posten,sen tog inne mina saker till mig,sen såg tv,sen åt kvällsmat,drack jucie,sen såg idol,sen såg heja sverige,sen såg idol,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards