johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 september 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 6 september 2015 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen gick inne till min lägenhet,byta kläder,borsta håret,sen gick inne till mina föräldrar,sen åkte vi till ikea,sen en djuraffär,sen elgiganten,sen åkte vi till jysk,sen åkte vi till hornbach,sen åkte vi hem,koka kaffe,drack kaffe,åt kaka,sen körde mormor,morfar hem,sen åkte vi till bauhaus,sen åkte vi hem,sen gick jag inne till mig,hämta kläder,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen borsta håret,sen gick ut till tvättstugan,tvätta,sen sätt mig,villa vid ipaden,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sa godnatt till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,gav katternamat,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards