johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 31 december 2014 23:15

  hej idag vakna jag 10.10,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen såg film,sen åt vi lunch,sen såg film,sen byta jag kläder,sen vänta vi på mamma,sen åt vi förrätt,sen fondy,sen gick jag,min kille ut,sen gick upp,han hämta smällare,sen såg när han smällde,sen gick vi upp till han,kolla på film,sen gick vi ut,sen smällde han,sen gick vi upp,kolla på film,sen smällde han,hans bror,hans brorstjej,sen gick vi en runda,sen följde han mig hem,sen såg jag när dom andre spela,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon när det är nytt år hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards