johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 14 december 2014 21:49

Hej idag vakna jag ett något,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,såg julkalendern,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 14 december 2014 00:18

Hej igår vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen åt lunch,sen låste dörren,sen åkte vi till väla,gick där,sen åkte ner till stan,gick där,sen åkte till maxi,handla,sen gick han hem till sig,jag hem till mig,sen koka kaffe,drack kaffe,åt lussebulle,såg julkalendern,sen åt glass,drack kaffe,sen tog ut glassen,sen låste förrådet,sen såg lucia,sen sätt vid ipaden,kolla saker,sen åt kvällsmat,sen sätt vid ipaden,kolla saker,sen gjorde mig klar förläggs hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards