johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 23 december 2014 23:32

Hej idag vakna jag 08.10,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner mackan,yoggin,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick ut i förrådet,tog en färdigrätt,sen körde min mamma mig till jobb,sen byta jag om till arbetskläder,skor,sen la allt i kylen,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack julmust,sen torka borden,sen gick ner med soppor,sen tog hand om disken,sen sluta,sen gick,byta om till mina vanliga kläde,skor,sen tog min väska,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen bädda min säng,sen snacka i mobil,sen åt lussekatter,drack glögg,sen koka kaffe,sen drack kaffe,kolla julkalendern,åt godis,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gick ut,gick med min kille,sen gick jag hem,sen såg film,sen drack kaffe,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards