johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 december 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 3 december 2014 21:31

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen stoppa ner mackan,yoggin,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick ut i förrådet,tog en färdigrätt,sen la i nyckeln,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetskläder,skor,sen tog min mat,la i kylen,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,gick,byta om till mina vanliga kläder,skor ,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen hoppa av,sen tog inne posten,lämna väskan,sen gick hem till min kille,sen såg vi film,sen gick hem,åt kvällsmat,sen kom min kille ett litet tag,sen gick han hem,jag sa hejdå,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards